Co můžete udělat pro prodej vašeho výrobku či služby
Když se podnikatelů zeptáte, co dělají pro to, aby podpořili prodej svého produktu, tak vám většina odpoví, že investují nemalé náklady do marketingu a reklamy. Někdo možná odpoví, že se snaží pracovat s firemní prezentací na sociálních sítích, ale takových je kupodivu stále málo. Zejména pokud jde o podnikatele, kteří již mají “svůj věk”. Takovým lidem totiž těžko vysvětlíte, že doba se změnila a chce to zvolit odlišný přístup než v 90. letech.
Na co, ale téměř všechny kategorie podnikatelů zapomínají je podpora prodeje. Podpora prodeje má jakousi nálepku “to není pro nás” nebo “to je moc drahé”. Ale kdo z vás se nad podporou prodeje skutečně zamýšlel? Víte, jaké druhy podpory prodeje existují? Ne? Tak není nic jednoduššího, než trochu zapátrat. Vždyť dnes jsou informace dostupné všem - jen se musí chtít věnovat hledání trochu času a oddělit zrno od plev.
A pokud se vám nechce hledat, oslovte odborníky, kteří se na poli podpory prodeje pohybují – rádi vám poradí, jaký typ podpory zvolit.