Co můžete udělat pro prodej vašeho výrobku či služby

on . Posted in Firmy

Když se podnikatelů zeptáte, co dělají pro to, aby podpořili prodej svého produktu, tak vám většina odpoví, že investují nemalé náklady do marketingu a reklamy. Někdo možná odpoví, že se snaží pracovat s firemní prezentací na sociálních sítích, ale takových je kupodivu stále málo. Zejména pokud jde o podnikatele, kteří již mají “svůj věk”. Takovým lidem totiž těžko vysvětlíte, že doba se změnila a chce to zvolit odlišný přístup než v 90. letech.

Na co, ale téměř všechny kategorie podnikatelů zapomínají je podpora prodeje. Podpora prodeje má jakousi nálepku “to není pro nás” nebo “to je moc drahé”. Ale kdo z vás se nad podporou prodeje skutečně zamýšlel? Víte, jaké druhy podpory prodeje existují? Ne? Tak není nic jednoduššího, než trochu zapátrat. Vždyť dnes jsou informace dostupné všem - jen se musí chtít věnovat hledání trochu času a oddělit zrno od plev.

A pokud se vám nechce hledat, oslovte odborníky, kteří se na poli podpory prodeje pohybují – rádi vám poradí, jaký typ podpory zvolit.

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit