Venkovní reklama působí na zákazníka nepřetržitě

on . Posted in Firmy

Venkovní neboli outdoor reklamu nacházíme ve všech městech a při komunikacích. Setkáváme se s ní například v podobě billboardů, bigboardů, CLV vitrín či světelné neboli LED reklamy. Výhodou outdoorové reklamy je, že na potenciálního zákazníka působí vlastně nepřetržitě, a tím je docíleno vysoké četnosti zásahu reklamním sdělením. Firmy ji používají také tehdy, jestliže chtějí budovat povědomí o značce u široké veřejnosti. Venkovní reklamou lze cílit jak celostátně, tak i regionálně. Nicméně podnikatel musí počítat s tím, že tuto reklamu musí nejdříve vyrobit, tzn. musí počítat s výrobními náklady a teprve poté ji může umístit na venkovní plochy, ze kterých následně platí nájem.

Pronájem kancelářských prostor Praha

on . Posted in Firmy

Stojíte před rozhodnutím, kde mít sídlo své firmy a kancelářské prostory? Není nic lepšho, než hlavní město České republiky. Společnost JLL Vám zařídí pronájem kanceláří v Praze dle vašich představ.

 

SEO = jako skryté eso v rukávu

on . Posted in Firmy


V tomto článku bude řeč o SEO optimalizaci, jenomže pokud chceme pochopit celý princip, měli bychom znát, co to vlastně SEO vůbec je. Dobrá, jedná se o zkratku, pochází z anglického jazyku a doslovný překlad zní "Search Engine Optimization".

Liberec je ideálním městem pro vaši kancelář

on . Posted in Firmy

Většina lidí si často mylně myslí, že sídlo vaší firmy musí být v hlavním městě Praha. To ovšem už dávno neplatí. Záleží na jaký sektor se vaše společnost zaměřuje, ale pokud máte zákazníky  napříč českou republikou může vám být úplně jedno kde sídlíte.